2008-05-03
 18:12:01

Jodå, jag lever!!

Efter att ha blivit efterlyst av bl a söta Petra är det ju så dags att lägga in ett litet ord här....

Inget tråkigt som hänt, nädå, bara ROLIGT, ROLIGT, ROLIGT!!

Har ju haft så otroligt mycket arbete med syrrans bröllop, och sedan, när det var över förra lördagen, så gick luften liksom bara ur mig.... Två dagars migrän, och sedan ett försök att ta tag i allt annat som blivit eftersatt, då låg tyvärr inte bloggen så högt upp på den listan...

Men vad mycket som hänt! Har haft min första kort-kurs, och idag har jag varit hos Sanna på Pappersbiten för att fira National Scrapbooking Day, samt dema Cuttlebug, och det har bara varit såååååå roligt och inspirerande!!

Kul att träffa de andra tjejerna i DT, och stort TACK till Sanna för en rolig dag!

Jag ska försöka så fort jag kan, att lägga in lite kort som jag har gjort, men de är inte scannade ännu, och jag måste städa fram scannern här.... Visar kortet jag gjorde till syrran när hon gifte sig, vann faktiskt en QK-die för det... *stolt*

image184
Kortbasen är Inkido, och stängs på baksidan...

Ha det så gott så länge, och TUSEN TACK för alla era söta kommentarer!!!

Kram från Lisa


Sagomamma

Äntligen!
Har kollat in varje dag sedan hundra år tillbaka känns det som!:-)
Spännande att se lite alster igen!!
Kram!



PUBLICERAT: 2008-05-03, 18:25:06 | URL: http://www.sagomamma.blogg.se
Lillemor

Kan bara instämma i föregående talare,härligt att du är tillbaka på banan igen Lisa, vi saknar dig när du gör nåt annat än underbara kort! ;O)
Förstår att ni hade trevligt i lördags, nästa gång kommer jag o hälsar på men det här gången fick jag bara inte ihop livet....:O)
Lillemor



PUBLICERAT: 2008-05-04, 08:34:58 | URL: http://www.lillemore.blogg.se
Petraso

Men lilla gumman ville inte tvinga dib blogg*fast det är jäkligt skoj när du gör det*

Saknade dig enormt mycket vännen..... Ps du kommer väldigt snart få ett spännande mail!


Marie

Hallå!
TAck för senast!!
Har inte hunnit med något nytt inlägg under helgen.. vi har snickrat som attan!
Kortet var ju sååå fint, precis som resten du hade gjort till bröllopet!
Vi ses snart!
Kram Marie



PUBLICERAT: 2008-05-04, 21:42:55 | URL: http://villahumlebo.blogspot.com
Anonym

Jättesnyggt bröllopskort! Ja bloggen är ju inte det viktigaste.....


LillBlomman

Vad skoj att höra att du lever!! Har kikat in här med jämna mellanrum! Nu ser jag fram emot att se vad du skapat sista tiden! Härligt bröllopskort!! Kramen!



PUBLICERAT: 2008-05-06, 10:33:17 | URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Petra/Paradise

Hejsan gumman! Ibland måste man få ta en liten paus från kortmakeriet =)
Vilket härligt kort du gjort!! Fin detalj med bandet =)
Stooor kram petra



PUBLICERAT: 2008-05-07, 17:26:42 | URL: http://paradises.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: