2008-07-15
 15:29:43

TUSEN TACK!!

Stort TACK till er alla för era söta kommentarer sedan mitt förra inlägg!

Inte så lätt att försöka planera 30-årskalas när man är uppe bland molnen, och bara har en annan typ av fest i huvudet!!

Nu är i alla fall 30-årskalaset avklarat, och med närmsta släkt och vänner blev vi 57 st, och då var det ändå ett par familjer som inte kunde komma.....

Sötaste Petra skickade en fin present med tillhörande kort i bästa Petraso-stil:


I den här boken har Mademoiselle flyttat in, och hon stormtrivs verkligen!

Av samma Petra fick jag även en award!


Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.Here are the Award Rules:
1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.


Såklart är jag jättestolt och tacksam över denna!! Nu kan jag ju se att alla mina favvobloggare redan fått awarden, så jag skickar inte vidare ännu en gång...

Ännu en gång - TUSEN TACK!!!

Ha det så gott!

Kram från Lisa


Anonym

Hej vännen! Jag har inte läst bloggen på länge och vad ser jag......ord som ring och JAAA!!!! Jätte Grattis till er alla 4! Stor kram Rossanna med familj:)


Petra/Paradise

Snälla goa Lisa!! Förlååååt!! Jag har inte varit inne på ett tag å jag har totalt missat det sötaste frieriet någonsin!! Jag blev totalt tårögd!!! Tänk, vilken underbar man du har!! lite avis ;)

ÅÅÅÅHHH!! jag förstår att du svävar bland molnen!! Det gör tusan jag också pga det fina kortet du fick!! ;)

STOR KRAM Å ETT JÄTTESTORT GRATTIS TILL DIN 30ÅrsDAG å Frieriet!!!!!!!!

Ta väl hand om dej å familjen!!!

//Petra



PUBLICERAT: 2008-07-25, 23:15:38 | URL: http://paradises.blogg.se/
Eva

Jag har också gett dig denna award, bara så du vet! Kika i bloggen om du vill!



PUBLICERAT: 2008-07-28, 21:37:51 | URL: http://kumlisenskortmakeri.blogspot.com
Lisa

Cool blogg du har, snyggt namn också ;)

Kolla gärna in min, kommentarer uppskattas!



PUBLICERAT: 2008-09-06, 20:20:11 | URL: http://llisabs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: