2007-09-19
 07:01:00

Morgonblogg...

Åh, så roligt det var på mässan i helgen!! Kunde inte riktigt slita mig från mitt demobord... Kul att så många var intresserade av kortmakeri, och frågade en massa frågor, och  vad roligt det var att kunna svara på frågorna! Det känns som om det inte var särskilt länge sedan jag själv var nybörjare med tusen och åter tusen frågor...

Det har varit fullt upp här en tid, massor av pappersarbete på det privata planet, så det har tyvärr inte blivit så mycket pyssel, men detta kort gjorde jag i går kväll, till en kär kollega, som inte fått förlängt vikariat, och nu måste lämna oss.... Det kommer att bli tomt utan dig!!

image55


Så, nu är det dags att göra sig i ordning för jobbet!!

Ha det så gott!

Kram från Lisa


Kicki

Åh vilket mysigt kort du gjort!!!
Är så sugen på att pyssla, får se om jag orkar nåt idag... :D
Kram Kicki



PUBLICERAT: 2007-09-19, 10:43:41 | URL: http://kickis.blogg.se
Svenhelena

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.



PUBLICERAT: 2009-06-23, 11:01:53 | URL: http://svenhelena.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: