2007-11-01
 23:13:12

Så glad!

Jag fick en sån fick utmärkelse av Ulrika/LillBlomman! Tack så mycket!



Jag vill skicka den vidare till ALLA mina bloggvänner, så om du läser det här är det DIG jag menar! Utan alla gulliga kommentarer hade jag inte haft så stor inspiration att skapa...

Och så var jag ju Gäst-Pingla igår hos Petraso! Jättetrevligt att träffas, även om det blev en alldeles för kort stund för mig... Petra fick mitt första försök till en scrappad chokladkaka, och bild kommer här så småningom...

Ha det så gott!

Kram från Lisa


Petraso

Tusen miljoner tack för Kakan!!! Du målar sååååååååååååååååå fint!
Bilder finns i min blogg ska fota med det fina bandet.... bilder kommer på mailen...

Tack för lånet av musen jag håller redan på med ett kort!



PUBLICERAT: 2007-11-02, 10:40:17 | URL: http://petraso.bloggspot.com
Remiebba

Hello, any body here???



PUBLICERAT: 2009-07-09, 07:57:41 | URL: http://remiebba.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: