2007-08-18
 13:49:00

Här är det fullt upp...

...även om det inte syns på bloggen....

Berlin var fint, solen sken, och det var riktigt sommarväder. Barnen var så duktiga med flygandet, vi var ju lite osäkra på om det skulle gå! Men allt gick bra, så nu blir det nog en längre resa nästa år, till värmen...

Nu håller vi på att förbereda inför nästa helgs stora kalas, barnen fyller tre och fem år, och vi firar dem tillsammans. Det brukar komma mellan 50-70 personer (släkt och vänner, varav hälften är barn) hit till vårt hus, så det är lite att göra innan...

Vi brukar dock säga att det är bra med lite besök ibland så man får städat ordentligt... *ler*

Sitter nu och pillar med inbjudningkort, sonen vill ha ett piratkalas, men mitt akvarellpapper är slut, och det blir INTE bra på albumbladen med akvarellerna.... Är lite besviken, men det finns ingen tid över, så jag skickar dem ändå... Jag gör enkla kort, ni får se dem lite senare...

Sitter och letar efter begagnade bokhyllor, och får då syn på detta skrivbord, är det inte ett underbart scrapbord?! *kär*

image30

Synd att jag inte har plats för det, bara...

Nä, nu får jag fortsätta med de där (dåliga) inbjudningskorten... *suckar*

Ha det så gott!

Kram från Lisa


LillBlomman

Wao vilket skåp!!!



PUBLICERAT: 2007-08-18, 20:00:29 | URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Rossanna

Ååhhh, så synd!!! Men du hittar något om passar bättre snart. Kramizar Rossanna



PUBLICERAT: 2007-08-19, 00:08:52 | URL: http://rossannas.blogspot.com
petraso

Åhhhhhhhhhhh så fint det skulle jag vilja ha.....
Tipsar Karmteg om du nu inte ska ha det hade passat hos henne ;)



PUBLICERAT: 2007-08-19, 09:07:30 | URL: http://petraso.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: