2008-01-03
 09:11:22

Top Ten 2007

Ja, jag vill ju inte vara sämre än många andra... Och i år har jag ju gjort en hel del kort som jag är riktigt nöjd med!! Här kommer mina tio favoritkort, utan inbördes rangordning:

image113

image114

image115

image116

image117

image118

image119

image120

image121

image122

Oj, så svårt det var att välja!! Har blivit väldigt nöjd det sista halvåret, kan man nog säga. Jag har väl hittat min stil, kanske...

I går var jag på en supertrevlig pysselträff, hos Petra. Tack för ALLT, vännen!! Jätteroligt att träffa alla pysselsugna pinglor, och två kort hann jag ju med också... Visar dem så snart jag scannat dem!

Ha det så gott så länge!!

Kram från Lisa


Petraso

tack själv!



PUBLICERAT: 2008-01-03, 16:39:50 | URL: http://petraso.blogspot.se
Anonym

Men oj så många supersnygga kort, Lisa! Du är såå duktig!
Och tack så mycket för allt igår, jag lovar att göra något fint av det.
Kram Rossanna


LillBlomman

Mmmmm du har verkligen gjort många fina kort!!! Mina favoriter är det översta och lilla masken i äpplet! Ser fram emot vad du hittar på i år! Kramen!



PUBLICERAT: 2008-01-04, 12:26:04 | URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: