2008-01-18
 16:10:50

TACK ALLA!!!

De senaste dagarna har jag haft besök-, och kommentarsrekord, och jag vill tacka er alla så hemskt mycket för alla uppmuntrande ord jag får både här i bloggen, och i Scrappizgalleriet. Ni gör mig så GLAD!! (Nu skulle jag ju haft en engelsk och en fransk översättning på detta här... Hmmmm...)

Jessica
, twister/Ingela, Anette, och Lillblomman har dessutom gett mig en award, och man blir ju så stolt så man nästan spricker! TACK TJEJER! Så här ser den ut:

image647

"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Jag skall alltså skicka vidare den här awarden till de bloggvänner jag har som inspirerar MIG allra mest, men hur sjutton ska man välja ut dem?? Jag får återkomma lite senare med en lååååång lista...

Här kommer lite kort som jag gjort den senaste tiden:

Jaaaa, dom äääär lika varandra.... *fniss*


Ha det så gott!

Kram från Lisa


Petraso

Du är bäst på att uttnyttja papper och göra så olika kort med samma papper samtidigt... du vet vad jag menar... Jag ska nog inte hjälpa dig med franska översättningen kan bara transport termer bildäck och svordomar...Så kul med Rekord! har nog också min rekord månad....
kramar...Vi måste ses snart!!!


Lillemor

Jättefina allihop! Ser att du har embossat med cuttlebugen, vad gillar du den? Kommer du på nån mässa framöver? Jag funderar på ett par stycken intressanta i vår, kanske vi ses? :O)
Trevlig helg! Lillemor



PUBLICERAT: 2008-01-18, 20:26:50 | URL: http://www.lillemore.blogg.se
Jessica

Men guuud... de är ju sååå fina! Kram-kortet är helt underbart!



PUBLICERAT: 2008-01-19, 19:10:02 | URL: http://stampoholic.blogspot.com
Pernilla

Helt underbara kort allihopa!!

/Pernilla



PUBLICERAT: 2008-01-20, 14:27:48 | URL: http://pernillaa.blogg.se
Jen

Vilka fina kort du har gjort! Jag kommer säkert att besöka din sida igen för inspiration. :)



PUBLICERAT: 2008-01-21, 16:48:09 | URL: http://pysselnoje.blogspot.com
Petraso

Grattis till vinsten!!!!!
Så kul att du vann såååååååå fint kort!!!och att jag är kompis med dig så kan man ju låna ;) stämplar!!!


Anonym

Sååå härliga kort och färger!! Kram Rossanna


Petraso

Grattis till vinsten igen!!!!
Dit kort var kanon fint med den tomma ramen!!!
Vi pratade ju om vad man kunde ha den till på träffen! men tom var ju kanon bra med den texten!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: