2008-01-23
 23:02:07

Födelsedagskalas...

hos InkyWings bjöd på många härliga utlottningar och utmaningar! Jag hade riktig tur och vann först i en kommentarsutlottning, tre valfria stämplar.

Sedan var det en utmaning, att skapa ett kort i bloggens färger, så här blev mitt kort:

image140

Och jag vann! (Med fyra av sex röster *stolt*)

Så då vann jag det här:   *GLAAAAD*

Klicka för att stänga bilden

Sen var det en blogg-mara som jag deltog i, med dessa korten:

image141
image142
Detta föll tyvärr bort från tävlingen... Och det upptäcktes inte förrän allt var klart, men lika glad för det är jag, för:

Jag vann med detta kortet!!:
image143

Så, en hel del vinster på en vecka, otroligt!!

Kul med uppmuntran när vi annars är så sjuka och hängiga - igen!!! *känns som det aldrig tar slut*


Ha det så gott!

Kram från en snorförkyld Lisa


Lillemor

Vilka fantastiska kort! Så himla snyggt komponerade!
Hur kommer du på allt? Gillar både färger o upplägg!

Jag ska troligtvis på Kortmakarens mässa, arkenmässan(menar du jingeljangel?) vet jag ointe när den är, vet du? Deras hemsida ger ju lite OLIKA info om man så säger...hm...

KRYA PÅ ER!!!
Kram Lillemor



PUBLICERAT: 2008-01-24, 06:24:59 | URL: http://www.lillemore.blogg.se
petraso

Ja dom är helt underbara Lisa!!!
Ja tyckte väl att det var lite konstigt att du inte hade ett knapp kort med!
Du är för söt!!! ja tack!!Jag lånar gärna Kock sakerna...till receptböcker det är du som inspirerat mig med chokladkakan... så nu ligger inte bara min garderob pyrt till utan kylskåpet fniss...
Ang mölndal jag har ju rätt tufft schema med träningar och matcher på lördagar men jag ligger i förhandling om en stund på kvällen... Kristina puschar mig...hon och madde är sådan sötisar!
så om inte jag kommer har du dom galningarna där!
Ni har nog en hel del gemensamt gällande arbete mm
Har limmet anlänt.....



PUBLICERAT: 2008-01-24, 07:00:11 | URL: http://petraso.blogspot.com
Lena T

Hejsan
Här kommer en Skånegräbba som
ganska nyligen börjat med denna
underbara hobby och minglar runt
lite för att få inspiration...
och fann din sida o tyckte JÄTTEMYCKET
om dina alster...KanonFina


Sussig

Grattis till vinsterna!
Dina kort är helt fantastiska. Är ofta in här och kolla på allt fint du gör.


kristina

UNDERBARA kort!
snart ses vi:-)


Camilla

Underbara kort! Grattis till vinsterna! Vi är också hemma :-(. Dottern för magen och jag har blivit förkyld...skönt att det är helg så man kan vila! Krya på er! Kram Camilla



PUBLICERAT: 2008-01-25, 12:05:16 | URL: http://millanpillans.blogspot.com
LillBlomman

Åh vilken kick!!!! Grattis! de är kanonfina allihopa! Kramen!



PUBLICERAT: 2008-01-25, 12:35:48 | URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
carina

oj helt underbara kort alla var ju gudomliga tack för titten o nu har jag fått lite mera ideer tack så mycket


Morfen

AH, du är ju så grymt duktig på kort så det är inte klokt!!! Grattis till vinsten!!



PUBLICERAT: 2008-01-26, 22:23:33 | URL: http://morfen.blogg.se
eldh

Superfina kort! Grattis! /Elin



PUBLICERAT: 2008-01-27, 09:46:04 | URL: http://eldh.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: