2008-01-05
 21:21:30

Av hjärtans lust...

...har jag skapat idag. Det är fortsättningen av all inspiration jag fick i onsdags! Det blev lite "Alla Hjärtans Dag-kort", får se om någon är intresserad av att köpa dem...

image125
Bandet är egentligen rosa, och tagen går att dra ur...

image126
Textstämpel från Forma Hantverk

image127

Det får nog bli allt för idag!!

Ha det så gott!

Kram från Lisa


Petraso

dom är underbara!
så härliga färger.....
och dom är så mjuka


Anonym

Älskar alla dina rosa kort, helt ljuvliga!!


Evs

Oj, vem det var ifrån föll bort!



PUBLICERAT: 2008-01-06, 17:04:58 | URL: http://kumlisenskortmakeri.blogg.se
Lillemor

Mmmmm så fint med flera kort i samma tema!
Tänk om jag fick tillbaka pyssellusten igen...
Tack för att du sprider isnpration omkring dig som snöflingor i en snöstorm! Väntar ännu på en färgläggningskurs av dig....;O)
Lillemor



PUBLICERAT: 2008-01-07, 17:12:35 | URL: http://www.lillemore.blogg.se
Lena P

Jätte fina kort! så milda och behagliga färger.
Hoppas också få tillbaka pyssel lusten. Den försvann med julen tror jag, men jag skall ialla fall försöka färglägga lite ikväll, nu när jag har fått inspiration här :)
Förresten, vad färglägger du med? Vet inte om du har skrivit det, men att jag har missat det :)
Lena


ida

otroligt vilka fina kort...
undrar var du har du fått tag på stämplen med musen i lådan??
ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: