2007-09-06
 23:29:35

Kära nån!

Jag har fått mycket uppmärksamhet det sista, tack till Petra/Paradise, Petraso, Lillemor, Mara och Skruttan!

Av Petra/Paradise fick jag den här utmärkelsen, det känns riktigt hedrande, måste jag säga!! Tack!

178069-336

Jag blev också utmanad, (trodde ju att jag skulle klara mig, men...*ler*).

Reglerna för detta är följande:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget
blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.
I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn.
Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på
deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

1.  Jag vet oftast direkt vad jag vill ha eller göra. Behöver inte särskilt lång betänketid. Kan gälla allt från inredning till pizza till mönsterpapper. Vet oftast direkt vad jag gillar och inte gillar.

2.
  Har tandläkarskräck sedan jag var 10 år efter en hemsk upplevelse hos tandläkaren. Går dock varje år på undersökning, och fäller en tår varje gång....

3.
Har inga fobier för småkryp, insekter, gnagare, reptiler eller så, däremot är jag inte förtjust i tryckluft och gasol...

4.
 Jag avskyr att handla kläder (till mig själv), kan sätta foten innanför en klädaffär, scanna av skyltdockorna, och sedan gå ut igen om jag inte direkt hittar något jag fastnar för... Detta har resulterat i världens minsta garderob...

5.
 Hatar att vara sen! Är oftast onödigt tidig vid avtalat möte, och väntar gärna. Passar på att få lite kvalitetstid för mig själv, att varva ner... Är jag sen blir jag så stressad att jag knappt går att prata med!

6.
 Tittar inte så särskilt mycket på TV, vilket gör att jag har svårt att hänga med i diskussioner om alla nya serier och såpor...

7.
 Kan trolla till det mesta i specialmatsväg, för barnens skull, exempelvis pizza utan gluten, tomat, ost/mjölkprodukter, eller pannkakor utan ägg, mjölk och vetemjöl. Maränger utan ägg eller mjölk, m.m.

8.
Första gångerna jag träffade min man var jag livrädd för honom, jag var tolv år och han nitton, då var han brötig, med långt svart hår med diverse färgade slingor, svart långrock och gud vet vad.... Jag jobbade på pappas bensinstation och han var där och tankade bilen med sina lika stökiga kompisar... Men vi blev ihop när jag var tjugoett och har haft det underbart sedan dess!

Personer jag vill höra mera om är:

Skruttan, Kristina Selhammer, Kicki (pickos) och Lillemor! Länkar till dem finns i sidan här ---] *pekar år höger*


Ha det så gott!

Kram från Lisa


stina ~maräng~

*asg*
"Jag avskyr att handla kläder (till mig själv), kan sätta foten innanför en klädaffär, scanna av skyltdockorna, och sedan gå ut igen om jag inte direkt hittar något jag fastnar för..."
Så härligt att vi är fler!! Mina föräldrar säger att jag var sådan redan som barn, och det sitter i fortfarande, tråkigt nog...eftersom jag "aldrig har
något" snyggt i garderoben *ler*
Tack för titten här hos dig! Jag kommer gärna tillbaka för mer inspiration!
Kram! Stina


Petra/Paradise

*hahaha*
vilken rolig läsning!
Jag är precis som du på punkt 6, även lite granna på punkt 4:a ;)
Den sista punkten sätter pricken över i:et!! *haha*
Roligt att du tog dej an utmaningen! =)
Kram Petra



PUBLICERAT: 2007-09-07, 00:23:44 | URL: http://paradises.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: