2008-07-03
 10:41:24

Trögt IGEN!

Hmmmm..... Så trött.... Behöver semester!!!

Det händer inte så mycket på pysselfronten, utan det blir snarare "sistaminutenkort" som fotas i bilen på väg till kalasen.... Ska ladda upp från mobilkameran så småningom...

Jag har blivit utmanad av Eva och här kommer mina svar:


Fem saker som finns på min Att-göra-lista idag:

1: Åka med barnen till en lekplats för att träffa de andra dagmammorna och barnen.

2: Jobba till 16:00

3: Ansiktsbehandling strax efter jobbet. *skönt*

4: Bjuda in släkt och vänner till mitt 30-årskalas nästa vecka. *bättre sent än aldrig*

5: Städa lite inför morgondagen!


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då var jag 20 år och bodde i hus med dåvarande pojkvännen. Jobbade hårt på ICA.

Ställen jag bott på:

Föddes i Ale Kommun, flyttade runt lite inom gränsen, men senare till Partille, flyttade lite där med för att senare landa i Gråbo som jag bor i nu. *trivs*

5 saker jag skulle göra om jag var billionär:

1: Bygga färdigt huset och det runtomkring. *leja hantverkare såklart*

2: Säkrat ekonomiska framtiden för mina barn, och min övriga familj och vänner.

3: Bara gjort det som jag trivs med. *pysslat*

4: Jag är ju rätt så nöjd redan, så med så mycket pengar kan jag ju skänka resten till välgörenhet då....

5: Se fråga nr 4....



Jag återkommer senare med vilka jag utmanar.... Måste sticka nu....

Ha det så gott!

Kram från Lisa


petraso

saknat dig på bloggen och näten.....



hoppas du får en bra dag och att brevbäraren kommer med något;)



Kram

Petraso



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: