2008-07-03
 18:37:52

Ny skylt helt gratis!

Fick syn på ett toppenerbjudande på nätet häromdagen. Man kan beställa en skylt i valfritt utseende, och få den hemskickad - HELT GRATIS!

Det enda man behöver att göra är att sprida budskapet (via sin blogg) till andra!

Så gå in på SkyltMax och titta!

Själv beställde jag en söt liten skylt som ska få pryda det lilla huset vi har till vår soptunna, så att alla vet vår adress!

Ha det så gott!

Kram från Lisa


petraso

kommer något till dig i min blogg i morgon bitti


Petra/Paradise

wow! Vilket erbjudande!! =D

Jah! Varför inte fota alla kläderna å scrappa om dem?! Kulig idé! Min första tanke var faktiskt att fota Loke i alla kläder å scrappa...men det blev ju aldrig av att jag fotade honom med varje klädesplagg...tyvärr.. =/

Trevlig helg!! =D

kramis Petra



PUBLICERAT: 2008-07-04, 11:36:43 | URL: http://paradises.blogg.se/
LillBlomman

Grattis från mig!!! Kan du fylla 30? Kramen!



PUBLICERAT: 2008-07-08, 08:12:34 | URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: