2007-10-08
 23:54:43

Går era dagar...

...lika fort som mina??!

Det är inte klokt vad tiden kan gå fort ibland! På jobbet är det mycket att göra, men det är så roligt, så det gör inget, men man hinner ju inte ikapp riktigt hemma när man blir så trött... Jag har också blivit riktigt förkyld - igen! Hur hittar alla bacillerna till mig??!!

Ett par kort har jag förberett, men de är inte helt klara ännu, de kommer väl i en lång rad senare...

Mässan hann jag med, träffade Lillemor, Anna (Morfen), och alla de glada utställarna, jättetrevligt! Nu ser jag fram emot Gråboträffen, då det blir tolv timmars intensivt pyssel - och jag ska göra råååååsa julkort i år! (Tack för det Sanna!)


Nä, nu ska jag gå och lägga mig, får se hur jag mår i morgon...

Kram på er alla mina bloggvänner!!

(Fortfarande några kommentarer kvar till 300 - jag har inte glömt....)


jakthustru

Jag liftar hej vilt från din blogg, har precis installerat min nya fina sill, så nu skärs det stooora siffror för att lifta den korttypen. Tack för all inspiration,
Kram Irina



PUBLICERAT: 2007-10-09, 18:27:35 | URL: http://jakthustru.blogspot.com
Lillemor

Jag vet var du fått förkylningen ifrån...lessen vännen men jag var helt genomförkyld på mässan.
Nu är min på väg bort tack o lov.
Underbara kort har du gjort ser jag, kul att inspirationen är tillbaka!
Trevlig helg!
Lillemor



PUBLICERAT: 2007-10-12, 13:52:09 | URL: http://www.lillemore.blogg.se
Gustavhege

Very nice site. Will sure visit again.



PUBLICERAT: 2010-02-01, 14:15:42 | URL: http://gustavhege.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: